روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

روشای مامان و بابا خوش اومدی

بدون عنوان

1393/6/13 17:25
نویسنده : مامان
474 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ماهم عزیز دلم روشای من امروز 1 ساله شدی.

بیشت و هشتم مردادماه یکهزار و سیصد و نود وسه

من و بابا از وجود نازنینت در کنارمون خیلی خوشحالیم وبابت این هدیه بزرگ و زیبا خداوند رو شاکریم...

روشای من توی این یک سال هر روزت با روز قبل فرق می کرد از این بابت که هر روز کارای جدیدی انجام میدادی و من وبابا رو خوشحال تر میکردی.

توی این مدت هر حرکت جدیدی رو که انجام میدادی من وبابا هم با تو انجام میدادیم و کلی با هم می خندیدیم

با خنده های قشنگت خندیدیم ...

با اشک هایی که ریختی اشک ریختیم...

بیمار شدی بیمار شدیم...

لحظه به لحظه این یکسال من و تو و بابا نریمان کنار هم بودیم و...

 

خداوندا ممنونم بابت این خانواده ی سه نفره

و...

روشای من ممنونم بابت این حس قشنگ مادرانه که به برکت وجود تو به من عطا شد.

 

روشای من و بابا نریمان مهربون

 

ژینا دختر عمه که کلی توی تزیینات به زن دایی کمک کردبوس و رادوین پسر خاله که از روشا به خاطر انگشت زدن به کیکش حسابی شاکیهعصبانی

اون میوه های کنار کیک هم کار روشا خانمهدلخور

تولد روشا به اصرار بابا جون رمضون خونشون برگزار شدجشنجشن

با حضور بابا جون رمضون ، مامان فهیمه ، خاله وداد و عمو مهرداد ، مامان مهری ، ژینای عزیزم ،رادوین جونم برگزار شد عمه ندا هم آخرای جشن خودشو رسوند.

پسندها (2)

نظرات (13)

مامان افسانه
15 شهریور 93 17:48
مبارکهههههههههههههههه عزیز دلممممممممممممم همیشه زنده باشه الهی همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه و کنار مامان بابای گل ومهربونت شاد و خوشبخت باشی گلکمممممممممممممممممم هزاررررررررررررررر تا بوس برای پرنسس کوچولوی ماااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
ممنون مامان افسانه گل دوست داریییییم
مینا مامان روشا
15 شهریور 93 23:36
عزیزم تولدت مبارککککککککککککک
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ارميا و ایلمان
16 شهریور 93 10:31
ایشالله نوه های روشا جان جشن 120 سالگی براش بگیرن. خدا نگهدارش باشه.
مامان
پاسخ
ممنونم مامان جون همچنین گلهای زندگی شما
سولماز مامان آیناز کوچولو
20 شهریور 93 11:44
تولدت مبارک عزیزم .. ایشالله که صد و بیست ساله شی .. چقده ناز شدی روشا جون
مامان
پاسخ
مرسی مامان سولماز جووووون آیناز خوشکله رو از طرف ما ببوووس
مامان لیانا
23 شهریور 93 18:03
عزیزممممم تولدت هزار بار مبارک باشه انشالا زیر سایه پدر و مادر مهربونت رشد کنی و تولد 120 سالگیتو جشن بگیری..ایام به کامت
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم مامان گلی همچنین لیانا خوشکله
سحر
28 شهریور 93 19:46
عزیز دلم صد ساله شی...شاد و تندرست باشی همیشه کنار مامان و بابای گلت...میبوسمت
مادر دیبا
1 مهر 93 2:02
تولد تولد تولدت مباااااااااااارک ایشالا صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
1 مهر 93 20:07
سلام عزیزم با تاخییر تولدت مبارم دختر خوشگلللللللللل
مامان شکوفه
3 مهر 93 7:00
سلام عزیزم تولد روشا جان مبارک.البته با تاخیر.امیدوارم سالیان سال زیر سایه خدای مهربون زندگی شادی داشته باشید
سما مامان مرسانا
12 آبان 93 12:06
سلام عزيزم من يكي از دوستاي فرخنده جون (مامان مليسا)خوشحال ميشم به وب دخملي و پسملي من سربزني با افتخار لينك شدي تو هم بلينك
سما مامان مرسانا
12 آبان 93 12:14
سلام عزيز دلم من يكي از دوستان فرخنده جون (مامان مليسا)هستم خوشحال ميشم به منم سربزني با افتخار لينك شدي تو هم بلينك يه پست رمز دار گذاشتم اينم رمزش 2014
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوشحال میشم با کمال میل
لیلا
12 آبان 93 14:19
وای ماشالا به این جیگرخوشمزههههه خاله جون با ما دوس شو بوووووس
مامان
پاسخ
مرسی گلم چشم
مریم مامان دیبا
22 آبان 93 16:41
ندا جون دلمون برای شما و دخملی طلا یه ذره شده عکس بزار دیگه
مامان
پاسخ
مامان مریم چشم ...ما هم دلمون واسه یبا نانازی تنگ شده