روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

روشای مامان و بابا خوش اومدی

22 ماهگی روشای ما

1394/3/18 18:49
نویسنده : مامان
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه روی مامان و بابا

ببخش مدت زیادی گذشته و من از وبلاگ عسلم غافل شدم.

این روزا مامان خیلی مشغول بوده و روزای سختی رو گذرونده مطمئنم وقتی مطالبی که واست توی دفتر خاطرات خصوصی مامان و دختر نوشتم رو بخونی بهم حق میدی...

مهم اینه که مامان به هدفش رسید....جشنجشن

توی این مدت حتی نتونستم عکسای زیادی ازت بگیرم گل من.

اگه بدونی چقدر توی این سن ماه و خانم بودی...روشای من تو خیلی مهربونی توی این سن کم ابراز محبت میکنی ، کسی رو که دوست داری بغل میکنی و فشار میدی.

راه رفتنت دیگه حرفه ای شده.

کلمه های زیادی رو میگی البته همه واضح نیستن 

آیی...خاله

آجی ....رادوین پسر خاله ،ژینا دختر عمه و تعدادی از کودکان اطراف

گاگایی....مرغ و خروس و پرندگان

عمو....عمو

دایی....دایی

آن آن...ماشین

هاپو...همه نوع عروسک و حیوان

ایییر...شیر

آنوووووم......خانم

وخلاصه اینکه شیرینم حسابی خانوم شدی نفس مامان

و کلی داری به مامان و بابا انرژی میدی.

بعد از این متنی که نوشتم قراره وبلاگت گلباران عکس بشه امید مامان.

من عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ورزش بانوان
7 مرداد 94 16:28
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
مامان افسانه
8 مرداد 94 0:37
سلاااام دوست عزیزم خیییلی وقته نبودی و خدا رو شکر که تو زمان نبودنت به خواسته ات رسیدی ان شاالله همیشه زندگی بر وفق مراد باشه روی ماه روشا جون رو هم ببوس
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین شما دوستون دارم
marzieh
10 مرداد 94 17:31
سلام.ماشاالله به این گل دختر
مامان
پاسخ