روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روشای مامان و بابا خوش اومدی

بدون عنوان

1393/1/25 12:35
نویسنده : مامان
418 بازدید
اشتراک گذاری

سال 1393 مبارک

هوراهوراهوراهوراهورا

امسال زیباترین نوروز زندگیم بود

بزرگترین هدیه ی خدا کنار من و نریمانه و یک دنیا ذوق بابت کارای جدیدی که عسل مامان یاد گرفته و روز به روز بزرگتر میشه.

پروزدگارا بابت این هدیه ی زیبا ممنونم.

 

 

      روزای قبل از نوروز خیلی مشغول بودم خونه تکونی از یه طرف ، رسیدگی به دختر گلم که جدیدا یه خورده اهل نق زدن شده و همش میخواد تو دل مامان باشه از طرف دیگه باعث شد که نتونم به وبلاگ گل نازم سر بزنم .

من گیر خونه تکونی و روشا خانووووم در حال شیطونیابروقهر

 

 

امسال چهارشنبه سوری من بودم و گل مامان و بابایی و عمو حامد(همسایه مهربون که روشا خیلی دوستش داره)....

بابایی هم زحمت کشید یه آتیش مشت درست کرد و گفت که امسال سال اولیه که دخملی پیش ماست و حیفه از روی آتیش نپرهنیشخندنیشخندنیشخند

روشاااااای مامان چه ذووووووووووووووووقی کرده بودیییییییییقهقههقهقههبغل

 

 

روز عید روشای مامان در حالی که چیزی به تحویل سال نمونده بود غذاشو که خورد برای اولین بار نشسته خوابش بردتعجب

الهی قربون اون آرامشت برم مامانی...

 

اینم اولین عیدی عسل مامان از بابایی نریمان

سه ربع ساعت بعد از تحویل سال رفتیم خونه مامان مهری و بابا رمضون

 

روز سوم نوروز با خاله وداد و عمو مهرداد و رادوین عشق خاله رفتیم تهران خونه ی مامان فهیمه و بابا کاظم...

نفس مامان تمام راه لالا کرده بودی...

اینم ناز گلم با بابایی خونه ی مامان فهیمه...

 

بعدش از تهران همه با هم رفتیم خونه ی دایی فواد و زن دایی مونس.

خیلی خوش گذشت و عسل مامان خم که متوجه شده بود توجه همه بهش بود همش در حال شیرین کاری بودماچماچماچ

دختر مامان سر حال اماده ی رفتن به جنگل و دریا...

 

اینم چندتا عکس از جنگل و دریای دخترم ...

 

روز نهم نوروز به خونه برگشتیم (اهواز)

وشما حسابی بغلی شده بودیناراحتناراحتنگرانگریه

و مامان ندا مونده بود با یه روشای بغلی....اوه

از اونجا که سیزده بدر بارونی بود  هیچ جا نرفتیم ولی به پیشنهاد خاله وداد و عمو مهرداد 15 بدر رفتیم بندر دیلم...

ناز گل مامان از قبل از ناهار خوابید تا زمانی که رفتیم دریا...

چندتا عکس از خلیج فارس

اینم عشقولانه ی خاله وداد و روشا گل گلی...

 

 

اینم عشق خاله( رادوین جونم) با روشا روز 12 نوروز

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مریم مامان دیبا
21 فروردین 93 14:57
سلام عزیزم اول اینک عید و سال نو و اولین بهار گل دخترتون مباااااااااااااااااااااااارک بعد اینکه همیشه به تفریح و گردش و خوشی و آخر هم اینکه حساااااااااااااابی دلمون براتون تنگ شده بود با دیدن عکس های گل نازتون حسابی روحیه گرفتم راستی ندا جون خاله ی روشا خیلی به شما شبیه هست توی عکس یه لحظه فکر کردم خودت هستی
مامان
پاسخ
سلام خاله مریم گل مرسی از حضور همیشگیت بیاید دیگه دلمون تنگه واستون....اینم هزار تا بوس خوشگل واسه لپای گل گلی دیبا نانازی
مامان فرخنده
23 فروردین 93 13:41
وای که تو چقدر خوردنی شدی خوشمل جون
مامان
پاسخ
مامان آیناز
25 فروردین 93 14:06
نوروز مبارک روشا جونی.. ایشالله صد تا از این نوروز های قشنگ ببینی گلم . خییییییییییییییلی نازی.. مرسی خاله ی گل و مامان مهربون
مامان لیانا
28 فروردین 93 6:00
ای جان عروسک کوچولو سال نو با تاخییر مبارک عزیزم..انشالا سالی سرشار از سلامتی و خوشی برای شما و خانواده باشه..کوچولوی من پس بگو چرا اینقدر تو دل من جا داری به خاطر اینه که همشهری هستیم
مامان
پاسخ
سال نو شما هم مبارک باشه عزیزماشتباه نشه هااا مامانی ما شمال رفتیم مسافرت
مامان لیانا
4 اردیبهشت 93 2:24
خیالت راحت مامانی اشتباه نمیشه..من اهوازی هستم ولی عروس شمالیا شدم شمال زندگی میکنم
مامان مهربان
26 اردیبهشت 93 0:00
سلام روشای ناز و جیگرم عکسات خیلی نازن بوسسسس به صورت مهربونت به وب پسمل من بیا خوشحال میشم دوست باشیم
مینا مامان روشا
16 خرداد 93 15:52
ممنون گلم لینکتون کردم