روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

روشای مامان و بابا خوش اومدی

روشا برای بار سوم شمال رفت

1393/6/10 0:03
نویسنده : مامان
809 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جونم بعد از عروسی خاله میراد حسابی دور مامان جون فهیمه خلوت شده بود و هربار یه گوشه ای میدیدم مامانی بغض کرده و میگه جای میراد خالیهغمناک...آخه مامان آجی عروس شده چرا ناراحتی....جشن

بعدشم من و بابا نریمان دیدیم ای بابا حال ما هم گرفته چی کار کنیم حالا ؟؟؟ متفکر

پیش به سوی شمال...(با دو تا مهمان:مامان جون فهیمه و پسر خاله رادوین)

روشا جونم دریا رو که دیدی چه ذوقی کردی مامان...منم خوشحاااااال ،چون فکر می کردم شاید بترسی آخه دفعات قبلی کوچول موچول بودی سمت آب نبردمت...

 آب دریا آلوده بود و 10 دقیقه ای آب بازی کردی  ...

 

 

تله کابین و ماشین سواری نمک آبرود

 

پسندها (2)

نظرات (6)

بابای آریسا جون
11 شهریور 93 11:06
همیشه در مسافرت باشی و بهت خوش بگذره خانم خوشگله. همیشه در کنار مامان و بابا سالم باشی کوچولوی ناز
مامان
پاسخ
مرسی همچنین آریسا کوچولوووووی شما روشا خانم اهوازیه
بابای آریسا جون
11 شهریور 93 11:15
منم لینک کردم وبلاگتو روشا جونم.روشا تو بچه کجایی؟دوستدارت آریسا
مامان
پاسخ
مرسی
خاله سمیرا
11 شهریور 93 11:28
salam mashalah che bozorg shode sharmande man yekam saram sholog bod nemitonestam biamkheili mah shodi rosha jon
مامان
پاسخ
خواهش میشه مامانی همه این روزا حسابی شلوغن مرسی به ما سر زدی مهتا گلی رو برامون ببووووس
من و دخترم ری را
12 شهریور 93 7:58
الهی عزیزم. ما هم این بار آخر سینا رو بردیم توی آب. خیلی دوست داشت. ری را که جای خود داره. انشاالله خواهر گلت هم خوشبخت باشه. مبارکه.
مامان
پاسخ
آره مامانی کلی ذوق کرده بود دخترمبابت تبریک هم ممنونم
سولماز مامان آیناز کوچولو
12 شهریور 93 13:23
عزیز دلم چقده ماه شدی . به به چه آب تنی کردی روشای خشکل ...ایشالله که همیشه لبات خندون باشه ..
مامان
پاسخ
سلام عزیرم مامانی دخملی یک ساله شد
سحر
28 شهریور 93 19:54
ای جون دلم.....واسه دوتاتون