روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

روشای مامان و بابا خوش اومدی

بدون عنوان

1392/11/30 0:37
نویسنده : مامان
328 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان 3 روز مونده به اتمام 5 ماهگیت بردمت سر کار بابایی ، در حقیقت بابایی رو غافلگیر کردیم بابایی هم کلی خوشحال شد شما هم به محض دیدن بابایی اینقدر ذوق کردی که با حرکات پاهای خوشکلت (لگد زدن )شکم مامانو به درد آوردی.ابروابرو

 

دیروز وارد 6 ماه شدی قشنگ مامان،دختر خوب و مهربونم ، فدای چشمای خندونت بشم ، خوش اخلاق مامان که هر وقت از خواب بیدار میشی بلا استثنا خنده روی لبهاتهلبخند (حتی اگه خودم بیدارت کنم...) از خود راضیاز خود راضیچشمک

دیروز که حمام بردمت بابایی غافلگیرمون کرد و چند تا عکس جیگر ازمون گرفتمژهمرسی بابایی که همه جوره حواست به من و جوجو هستماچبغل

واااااای روشای مامان شانس آوردیم ازمون فیلم نگرفت چون حسابی توی حس بودم و داشتم واست شعر میخوندم و شما هم همچین توی آب دست و پا می زدی و ذوق میکردی که انگار توی عمق 4 متری داری شنا میکنی، خلاصه هردومون کلی جوگیر شده بودیمهیپنوتیزمنیشخندنیشخندهورا

 بخاطر بخاری که توی حمام بود و روی عکس تاثیر گذاشته بود افکت دادم شاید واضحتر شهیول

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

آدرینا
1 بهمن 92 17:56
مامان دیبا
1 بهمن 92 20:57
عزیز نانازم بووووووووووووووس
مامان
پاسخ
مرسی مامان گل
مامان لیانا
2 بهمن 92 12:31
فدات بشم تپلوی من..ماشالا هزار ماشالا به این فرشته کوچولوی ناز
مامان
پاسخ
مامان فرخنده
5 بهمن 92 11:43
قربون اون آب بازي كردند بشم خوشمل
مامان
پاسخ
مرسی مامانی مهربون
مامان الینا،آنیتا
9 بهمن 92 18:37
سلام مامان روشا جون . رمزمو برات خصوصی میزارم
مامان
پاسخ
مرسی خوشکل بودن